Po ostatniej burzy mózgów o wyprawach, wpadliśmy na kilka pomysłów. Zanim do nich przejdziemy, chcielibyśmy podziękować wszystkim za komentarze i pomysły (tutaj, na FB, i w prywatnych wiadomościach). Czas na konkrety.
- Znikają długie wyprawy i przewodnik – zostają tylko krótkie i eksploracje.
- Zostają też, niejako z boku, wyprawy sojuszu przeciwko bossom.
- Każdy typ wyprawy będzie miał niezerowy koszt w surowcach (konkretne wartości jeszcze do dopracowania).
- Znika limit wypraw w czasie. O szczegółach powiemy w przyszłości.
- Eksploracje dostaną czwarty poziom trudności, a pozostałe obniżymy. Dzięki temu łatwa eksploracja będzie miała poziom trudności poprzedniej długiej wyprawy, a nowy poziom będzie odpowiednikiem trudnego.
- Krótkie wyprawy nie będą wymagały walki – będą jedynie opisowe.
- Materiały do craftingu (który planujemy rozbudować) będzie można zdobyć tylko na krótkich wyprawach. Czyścimy eksploracje ze śmieci ?
- Będzie możliwość zaproszenia ludzi z sojuszu na wyprawę.
Ostatni pomysł jeszcze się kształtuje, więc pewnie będą zmiany w przyszłości. Planujemy dać opcję zaproszenia do dwóch osób z sojuszu na eksplorację. Z każdą zaproszoną osobą zwiększy się poziom trudności ale też zwiększy się nagroda. Zaproszeni dostaną na starcie maksimum życia i many, oraz nie stracą butelek po wyprawie. Nie będą musieli też nic akceptować – cały proces będzie automatyczny. Dostaną jedynie raport z wyprawy. Nagrody w doświadczeniu/PU będą dzielone według wkładu, liczone na podstawie zadanych obrażeń i dokonanego leczenia. W przyszłości opiszemy też system zapobiegający ciągłemu zapraszaniu tych samych ludzi.
Zmiany nie są rewolucyjne ale są dość spore. Jak zwykle, zapraszamy do komentowania. Każda opinia ma znaczenie.
EDIT: Przy rozdawaniu nagród w wyprawie grupowej, trzeba będzie też brać otrzymane obrażenia, żeby nie dyskryminować tanków.